Today we provide local and toll-free phone numbers in more than 60 countries with SIP trunking. We take the conversation further with services like WebRTC, SMS, FoIP, AI, and CRM Integration to name a ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4BBDE39D72D949F69270FABC8405995B&url=https%3a%2f%2fwww.pressreleasepoint.com%2fbrekeke-validates-interoperability-virtual-global-phone-strengthen-services-south-asia&c=5021423246046149017&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment