امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, August 27, 2019

Customer Relationship Management (CRM) Software Market to Witness Massive Growth | IBM , Oracle

Aug 27, 2019 (HTF Market Intelligence via COMTEX) -- Latest research study from HTF MI provide a comprehensive analysis of the Global Customer Relationship Management (CRM) Software Market is provided ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FFB19E60B11A4225A66945D12AABBF3F&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fcustomer-relationship-management-crm-software-market-to-witness-massive-growth-ibm-oracle-2019-08-27&c=18499615655240509&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment