امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, August 27, 2019

5 Ways IOT and CRM will Drive Your Customer Service To the Future

IoT and CRM, the buzz words of the 21 st century, are now a reality and would soon bring the great industrial revolution across the world. With the advancements in technology and the internet, it’s ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FFB19E60B11A4225A66945D12AABBF3F&url=https%3a%2f%2fwww.iotcentral.io%2fblog%2f5-ways-iot-and-crm-will-drive-your-customer-service-to-the-future&c=16123132753351641297&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment