امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 27, 2019

How Professional Services Firms Benefit from Microsoft Dynamics 365/CRM

If yours is a professional services firm, it’s understood that a profitable bottom line is one of your chief business goals. But before you get to that point, an immediate goal is finding and maintain...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B728275C5E34468DB0EC4C3A82EF76C4&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2fcrm%2fb%2fcrmsoftwareblog%2farchive%2f2019%2f02%2f27%2fhow-professional-services-firms-benefit-from-microsoft-dynamics-365-crm&c=12241543745725593051&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment