امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 27, 2019

An Overview of Customer Data Platforms (CDPs)

CDPs can serve as the hub of your customer experience efforts, collecting and bringing together 360-degree customer data from all the ways people interact with your company: through email, social medi...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B728275C5E34468DB0EC4C3A82EF76C4&url=https%3a%2f%2fwww.cmswire.com%2fcustomer-experience%2fan-overview-of-customer-data-platforms-cdps%2f&c=4611854217912465987&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment