امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, November 7, 2022

The Next-Generation Contact Center for Healthcare Has Arrived

Innovaccer unveiled the Innovaccer Experience Center, the industry’s first solution to transform the contact center into an integrated, data-driven, consumer experience center for healthcare ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63698c46c51f4383a1f65c02b9f1dc63&url=https%3a%2f%2fmarkets.buffalonews.com%2fbuffnews%2farticle%2fbizwire-2022-11-7-the-next-generation-contact-center-for-healthcare-has-arrived&c=15276488503101307122&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment