امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, November 27, 2022

Salesforce Inc. (CRM) and the Battle of Fundamentals vs. Technicals

Salesforce Inc. (NYSE:CRM) went up by 2.00% from its latest closing price compared to the recent 1-year high of $299.27. The company’s stock price has collected -1.86% of loss in the last five trading ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6383f83014ce4c03b2b000accc0d503f&url=https%3a%2f%2fnewsheater.com%2f2022%2f11%2f25%2fsalesforce-inc-crm-and-the-battle-of-fundamentals-vs-technicals%2f&c=11926539156096868292&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment