Market Research firm The Business Research Co. expects the global healthcare CRM market to grow from its current value of $15.04 billion to $25.65 billion in 2026 at a compound annual rate of 14.3 ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6383f83014ce4c03b2b000accc0d503f&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fCRM-News%2fCRM-Across-the-Wire%2fCRM-Systems-to-See-Robust-Growth-in-Healthcare-156061.aspx&c=17067257171977720754&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment