امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, November 20, 2022

Marketing in a recession: How to avoid 5 common mistakes

If you haven’t synced your marketing data with your CRM data, it’s high time to get that nailed down. At the very least, make sure you have an understanding (on the B2B side) of which channels are ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=637aafb0ab0a45b496230a168f98b307&url=https%3a%2f%2fsearchengineland.com%2fmarketing-recession-common-mistakes-389542&c=11910579599213189565&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment