امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, November 17, 2022

We're Cautious On Salesforce's Shares

As shown in the flow chart below, we'll show how Salesforce (NYSE:CRM) registers a 3 on the VBI, as it garners an fairly perspective on our DCF process, an unattractive view from a relative valuation ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6376e558f8e04dc68c1bc03470dce642&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4558648-were-cautious-on-salesforces-shares&c=5194873813544038601&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment