امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, November 20, 2022

Finally, there’s a CRM built for 3PLs

Though a variety of CRM platforms are marketed to 3PLs, the truth is that none are truly designed for the logistics industry. Like for many 3PL leaders, the idea of being an afterthought frustrated ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=637aafb0ab0a45b496230a168f98b307&url=https%3a%2f%2fwww.freightwaves.com%2fnews%2ffinally-theres-a-crm-built-for-3pls&c=4209357190764810924&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment