امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, November 14, 2022

6 Best VoIP Phone Providers: Top Picks for 2023

When you run a business, you likely want more from your communications system than just the ability to make and receive phone calls. The best VoIP phone providers offer features designed to improve ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6372ab73afd24f76aeb7efd7619e1fc6&url=https%3a%2f%2fwww.idahostatesman.com%2fhealth-wellness%2farticle267625217.html&c=15022209622540069698&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment