امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, November 22, 2022

$100 Invested In Salesforce 10 Years Ago Would Be Worth This Much Today

DEAL: For only $0.99 we're giving away access to full-time trader Chris Capre so you can follow his exact trades! Click Here to Take His Next Trade! Salesforce CRM + Free Alerts has outperformed the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=637d7cf9e2464a3bbef42bdfce3b1aad&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fnews%2fearnings%2f22%2f11%2f29823511%2f100-invested-in-salesforce-10-years-ago-would-be-worth-this-much-today&c=15587032934392504063&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment