امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, November 28, 2022

Salesforce Q3 results likely to be 'generally positive' but some weakness abounds: Wedbush

Salesforce (CRM) is slated to report third-quarter results on November 30 and while the software sector has seen some weakness amid the global economy, investment firm Wedbush ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=638549ab7e3c4068bea049c4436861f6&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2fnews%2f3911585-salesforce-q3-results-likely-to-be-generally-positive-but-some-weakness-abounds-wedbush&c=3436609725635792709&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment