امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, November 12, 2022

Customer Relationship Management (CRM) System Market 2022 to Eyewitness Massive Growth by 2026

Pre and Post Covid is Covered and Report Customization is Available. "Customer Relationship Management (CRM) System ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63703fdeb046449281955115b4447600&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fcustomer-relationship-management-crm-system-market-2022-to-eyewitness-massive-growth-by-2026-2022-11-11&c=14833563250759902186&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment