امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, November 30, 2022

Salesforce.com Inc Q3 Profit Decreases, but beats estimates

Salesforce.com Inc (CRM) revealed a profit for third quarter that decreased from last year but beat the Street estimates. The ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6387fad67a654ac8bec0dd1c937e41c0&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2fsalesforce-com-inc-q3-profit-decreases-but-beats-estimates-1031946245&c=9939734571642235311&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment