امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, November 21, 2022

Salesforce: The Market Has Likely Priced In Weak Guidance

Salesforce updated guidance suggests revenue of $7.825B (midpoint) for FQ3 and FY23 full-year revenue of $30.95B. The Dollar Index ( DXY) has pulled back nearly 7% from its September highs, which also ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=637c1d5165334817a05d3fa22a9a47ff&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4559433-salesforce-q3-earnings-preview-market-likely-priced-in-weak-guidance&c=1151204333418671335&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment