امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 25, 2022

Healthcare CRM Market Size & Share Report 2022 : Reach at US$ 19.7 Bn and Grow at Healthy CAGR 8.4% During Forecasts Period 2022-2028

Healthcare CRM Market Size, Trends 2022: Healthcare providers and patients can collaborate more effectively through customer relationship management. These tools and services include text messages, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6381393038504a9ba25d3fd608004ae1&url=https%3a%2f%2fmarkets.buffalonews.com%2fbuffnews%2farticle%2fsbwire-2022-11-23-healthcare-crm-market-size-and-share-report-2022-reach-at-us-197-bn-and-grow-at-healthy-cagr-84-during-forecasts-period-2022-2028&c=17136745700586888828&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment