امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, November 27, 2022

Salesforce (CRM) to Report Q3 Earnings: What's in Store?

Salesforce CRM is slated to release third-quarter fiscal 2023 results on Nov 30. For the fiscal third quarter, the company projects total revenues between $7.82 billion and $7.83 billion. Non-GAAP ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6383f83014ce4c03b2b000accc0d503f&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fsalesforce-crm-to-report-q3-earnings%253A-whats-in-store&c=948706105168270320&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment