امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, November 7, 2022

New Research Shows Companies Globally Report an Average of 25% IT Cost Savings with Salesforce

Salesforce (NYSE: CRM), the global leader in CRM, today announced that companies across industries and regions are seeing, on average, an estimated 25%* savings on IT costs and a 26%* increase in ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63698c46c51f4383a1f65c02b9f1dc63&url=https%3a%2f%2ftechnews.tmcnet.com%2fnews%2f2022%2f11%2f07%2f9707290.htm&c=5435757748224386790&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment