امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, November 27, 2022

CRM Systems to See Robust Growth in Healthcare

Market Research firm The Business Research Co. expects the global healthcare CRM market to grow from its current value of $15.04 billion to $25.65 billion in 2026 at a compound annual rate of 14.3 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6384065f51d24ef7993aab65122d8a2a&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fCRM-News%2fCRM-Across-the-Wire%2fCRM-Systems-to-See-Robust-Growth-in-Healthcare-156061.aspx&c=17067257171977720754&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment