امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, November 17, 2022

The Worldwide Healthcare CRM Industry is Expected to Reach $25 Billion by 2028

The "Global Healthcare CRM Market Size, Share & Industry Trends Analysis Report by Deployment Mode, Functionality, End-use, Regional Outlook and Forecast, 2022-2028" report has been added to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6376c94d5f77409bad8b5940d1dadb92&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fnow%2fworldwide-healthcare-crm-industry-expected-091000189.html&c=12498119102556097362&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment