امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, November 13, 2022

Eastplats widens losses, but posts higher revenue for the Sept quarter

JSE-listed Eastern Platinum’s (Eastplats’) revenue increased by 81.% year-on-year to $17.2-million for the quarter ended September 30. This brought its revenue for the year-to-date to $55.1-million, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6371672e1a54425f818d88ba73beeaa2&url=https%3a%2f%2fwww.miningweekly.com%2farticle%2feastplats-widens-losses-but-posts-higher-revenue-for-the-sept-quarter-2022-11-11&c=5173406316439912440&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment