امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, November 23, 2022

3 Battered Tech Stocks with High Upside Potential

Most of the damage this year has been concentrated in the tech sector. With rising interest rates and a recession likely in the new year, speculative innovation firms have been hit the hardest. The ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=637ea42b16514c90a5a9f8fdd0dde278&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2f3-battered-tech-stocks-with-high-upside-potential&c=9634078866907229753&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment