امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, July 26, 2021

How our sales team uses Chatbot to convert more customers

Our sales team uses Chatbot to engage web visitors and they’ve already seen results, with more engaged, qualified leads starting a trial and more trialists converting to customers.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C2F8B0C199CB46D7BE550AAC13283DC5&url=https%3a%2f%2fwww.pipedrive.com%2fen%2fcase-studies%2fhow-pipedrive-sales-team-uses-chatbot&c=6149255176560444770&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment