امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, July 29, 2021

With new CDC guidelines, these Bay Area tech companies are mandating vaccines

The delta variant has changed the course of the pandemic and as a result the Bay Area tech giants are adjusting their plans about returning to work, with new clauses regarding vaccination. With the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D30EF1311A8D46F8AA5405E3B6A8E9EF&url=https%3a%2f%2fwww.sfgate.com%2ftech%2farticle%2fSan-Francisco-CDC-guidelines-Bay-Area-tech-compani-16349650.php&c=8061651328436682672&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment