امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, July 31, 2021

Unanet CRM Joins Unanet Connect

Unanet CRM, the award-winning option in the Unanet suite of solutions, has joined Unanet Connect, a one-of-a-kind open integration marketplace where government contractor (GovCon), architecture, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=AB1D0F718CA1475A8CF0B6DA39E373A7&url=https%3a%2f%2fwww.cioapplications.com%2fnews%2funanet-crm-joins-unanet-connect-nid-8197.html&c=5058654520916879319&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment