امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, July 27, 2021

Two Birds, One Stone: How Eastern’s Digital Channel Expansion Lowered its Cost of Service & Improved CX

They needed to expand into the digital world and adopt an innovative platform that could increase connections, lower overhead, and deliver on service goals. Eastern Account System has over 30 years of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6FA68C91408A446D87EF02BBA9973EE1&url=https%3a%2f%2fwww.publicnow.com%2fview%2f286DBC2F92A960808F4FB640003925E72F563047&c=17900235107974747076&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment