امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, July 30, 2021

These 3 Tech Companies Could Double Their Revenues by 2025

Most tech companies don’t offer multi-year growth forecasts. Yet these three companies believe they can double their annual revenues with the next five years. Many tech companies regularly update ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E0B38C43CDAB4DBA9FCD79DC3283E6AA&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2021%2f07%2f30%2fthese-3-tech-companies-could-double-their-revenues%2f&c=9931358550610740591&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment