امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, July 28, 2021

Drips Receives Significant Strategic Growth Investment from Accel-KKR

Drips, the founders of Conversational Texting®, today announced it has secured a significant investment from Accel-KKR to fuel the next era of growth ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9767D6797BAE4526865A61BD11AA1E9A&url=https%3a%2f%2fwww.businesswire.com%2fnews%2fhome%2f20210728005609%2fen%2fDrips-Receives-Significant-Strategic-Growth-Investment-from-Accel-KKR&c=2535377952001052695&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment