امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, July 26, 2021

How Monterail Increased Their Sales Conversion Rate

When I joined Monterail a year ago, pretty much everybody was already dissatisfied with HubSpot’s CRM for sales purposes. The inability to add a list of recurring activities or see separate tasks on ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C2F8B0C199CB46D7BE550AAC13283DC5&url=https%3a%2f%2fwww.pipedrive.com%2fen%2fcase-studies%2fmonterail-case-study&c=9357474055479342643&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment