امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, July 27, 2021

UC Innovation Selects 360MatchPro by Double the Donation as New Automated Matching Gift Offering

Double the Donation is thrilled to announce its newest integration with ascend by UC Innovation, a CRM software and consulting company committed to delivering innovative, sustainable results. This ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6FA68C91408A446D87EF02BBA9973EE1&url=https%3a%2f%2fdoublethedonation.com%2ftips%2fuc-innovation-double-the-donation-partnership-announcement%2f&c=16413814403687824726&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment