امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, July 29, 2021

B2RLaw Selects Aderant Expert for Firm Management and Client Services Enhancement

B2RLaw, a recently merged commercial firm with offices in Warsaw, Krakow, and Katowice, has announced the purchase of Expert, Aderant's enterprise law practice management system (PMS). Aderant ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3CAE6319C8F94CCAA42A5C6CE4F6E5B6&url=https%3a%2f%2fwww.publicnow.com%2fview%2f5F8B4C2014106237A3A96FFBD106B273F840D2D6&c=899823069323328040&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment