Hugh Hathcock, of Velocity Automotive Solutions (VAS), and Troy Duhon, of Premier Automotive Group discuss new tools for digital retailing.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9767D6797BAE4526865A61BD11AA1E9A&url=https%3a%2f%2fwww.cbtnews.com%2fvass-hugh-hathcock-and-dealer-principal-troy-duhon-discuss-the-power-of-transparent-and-seamless-digital-retailing%2f&c=16137719468141978281&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment