امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, July 28, 2021

Microsoft To Enhance Dynamics 365 With Planned Suplari Acquisition

Microsoft plans to acquire Suplari, a company that offers data analysis software for companies to manage supplier spending, and use the company’s capabilities to improve its Dynamics 365 product.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C517B9CF457C48AD970A8E870F8B62A5&url=https%3a%2f%2fwww.crn.com%2fnews%2fcloud%2fmicrosoft-to-enhance-dynamics-365-with-planned-suplari-acquisition&c=10460041599267783831&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment