امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, July 28, 2021

How Discrete Manufacturing Can Go Digital with Field Service

Discrete manufacturing has entered the digital world. Companies with field service capabilities that rely on digital technology continue to build customer relationships and drive revenue with field ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9767D6797BAE4526865A61BD11AA1E9A&url=https%3a%2f%2fwww.publicnow.com%2fview%2f60556B9F84FAC82B9D8FDA694DAB706285FCFC7C&c=16477131544719470621&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment