Businesses today are measured not only by what they do, but how they do it. High expectations around sustainability, privacy, equality, supplier diversity ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E0B38C43CDAB4DBA9FCD79DC3283E6AA&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2ficertis-celebrates-record-performance-in-1h-2021-with-60-yoy-revenue-growth-customer-expansions-and%2farticle_4aba581c-0c02-5d5a-b0fc-570b8032b5e5.html&c=8743855623433293317&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment