The Brand Indicators for Message Identification standard, developed with Google, uses logos on official emails to prove legitimacy and elevate trust.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3CAE6319C8F94CCAA42A5C6CE4F6E5B6&url=https%3a%2f%2fwww.marketingdive.com%2fnews%2fanti-phishing-tool-designed-by-tech-companies-promises-brand-safety-in-emai%2f604031%2f&c=10068257143925345468&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment