امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, July 28, 2021

Unanet CRM Joins Unanet Connect Giving GovCon, Architecture, Engineering and Construction Firms Best-in-Class Integrations

Unanet CRM, the award-winning option in the Unanet suite of solutions, has joined Unanet Connect, a one-of-a-kind open integration marketplace where government contractor (GovCon), architecture, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9767D6797BAE4526865A61BD11AA1E9A&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2funanet-crm-joins-unanet-connect-164500079.html&c=12253147984859984181&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment