امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, July 30, 2021

Creatio Builds on Existing Relationship with AWS--Available in AWS Marketplace Now

Creatio, a global software company that provides a leading low-code platform for process management and CRM, continues to build on its existing collaboration with Amazon Web Services (AWS) and expands ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=34FA285251294705A99EF12521D4E032&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fcreatio-builds-existing-relationship-aws-124400885.html&c=10154467330830291484&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment