امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, July 30, 2021

Building a Strong Cloud-Based Business Roadmap to Boost Agility

More telco players are beginning to conclude that the cloud is inevitable. What a cloud rollout looks like for your business will likely differ from that of other organizations, but at the end of the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=34FA285251294705A99EF12521D4E032&url=https%3a%2f%2fwww.thefastmode.com%2fexpert-opinion%2f20392-building-a-strong-cloud-based-business-roadmap-to-boost-agility&c=12581837187063108076&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment