امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, July 30, 2021

PredictSpring Opens Canadian Subsidiary and Launches Modern POS to the Canadian Market

PredictSpring, a leader in Modern POS, today announced that it has achieved a major step in executing its global expansion plans by opening a wholly-owned subsidiary in Canada. The subsidiary, whose ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E0B38C43CDAB4DBA9FCD79DC3283E6AA&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-predictspring-opens-canadian-subsidiary-launches-modern-pos-the-%2f2021%2f07%2f29%2f9419879.htm&c=17283079758892739641&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment