امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, July 31, 2021

How VR And AR Can Impact Field Service

As I started researching VR and AR, related to field service solutions and applications, it became clear to me that there was already a significant amount of work being done by AR and VR hardware and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=29FE5095170C45C0A6DFEF8AE3482836&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2ftimbajarin%2f2021%2f07%2f30%2fhow-vr-and-ar-can-impact-field-service%2f&c=14817216027412428608&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment