امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, July 26, 2021

ComeOn Group partners up with NowBetNow to provide real-time personalisation to its customer base

Leading gaming operator ComeOn Group announced they have entered into a partnership with NowBetNow, a provider of automated and personalised betting ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=EBE150785FEF4E28BC2D056CDEDFB2AC&url=https%3a%2f%2fwww.mynewsdesk.com%2fcomeon-group%2fpressreleases%2fcomeon-group-partners-up-with-nowbetnow-to-provide-real-time-personalisation-to-its-customer-base-3118438&c=4765093062317350450&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment