امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, July 26, 2021

archTIS completes "transformational" merger with Nucleus Cyber

The company’s consolidated technology offerings solve a range of secure collaboration challenges from secure access to top-secret ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=EBE150785FEF4E28BC2D056CDEDFB2AC&url=https%3a%2f%2fwww.proactiveinvestors.com%2fcompanies%2fnews%2f955894%2farchtis-completes--transformational--merger-with-nucleus-cyber-955894.html&c=8612226573979614741&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment