امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 27, 2021

Trends Involving IT, Offices and Sales in 2021

COVID-19 has rocked most sectors and individuals. As the nation holds its breath for the end of the pandemic, many industries are looking at the post-COVID-19 recovery landscape and trying to figure ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=972065846D314786B1FA7615DA954723&url=https%3a%2f%2fwww.eweek.com%2fit-management%2ftrends-involving-it-offices-and-sales-in-2021%2f&c=3620149114359716392&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment