امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, March 28, 2021

Commericent Announces Partnership with Plus+ to Further Specialize in CRM, BI, and Business Solutions

Commercient and Plus+ look to improve client interactions and infrastructure capabilities. Plus+ is headquartered in Pittsburgh, PA, and has been working with clients to achieve their goals through ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5F6E32C93B1E475A97447439C295AAA5&url=https%3a%2f%2fwww.pr.com%2fpress-release%2f833483&c=8406229892393945093&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment