امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, March 31, 2021

Authorised Push Payment Fraud – court rules on scope of banks’ obligations

Mrs Philipp transferred two payments to accounts in the UAE, totalling £700,000, representing her and her husband, Dr Philipp’s savings. In doing so, Mrs and Dr Philipp th ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6EEB3CFB4C8547C3857502F837D590C7&url=https%3a%2f%2fwww.natlawreview.com%2farticle%2fauthorised-push-payment-fraud-court-rules-scope-banks-obligations&c=13779496204309240359&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment