More recently, it also successfully built a cloud-based call centre in under a month, integrating with its CRM, online portal, and other digital channels so frontline staff have real-time data at ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6EEB3CFB4C8547C3857502F837D590C7&url=https%3a%2f%2fwww.scoop.co.nz%2fstories%2fBU2104%2fS00010%2fsuper-fund-hesta-supports-front-line-health-workers-with-247-personalised-member-experiences-by-using-boomi.htm&c=4153079147854327169&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment