امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, March 30, 2021

Strong Salesforce Adoption in U.S. Creates Tight Market for Implementation, Integration Services

Fast-growing enterprise demand for Salesforce services is accelerating consolidation among U.S. providers, ISG (Nasdaq: III) says in a new report.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B1C4DFD6C3C44547B7B1ADEED2D69A38&url=https%3a%2f%2fwww.businesswire.com%2fnews%2fhome%2f20210330005718%2fen%2fStrong-Salesforce-Adoption-in-U.S.-Creates-Tight-Market-for-Implementation-Integration-Services&c=16168472799116410068&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment